به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، عزيزا...سيفي فرماندار در پيامي آغاز هفته نيروي انتظامي را به تمامي پرسنل شجاع و خدمتگزار آن تبريك گفت.

عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه امنیت از مهمترین نعمتهای الهی است که در پرتو آن آرامش نیز ایجاد می شود آورده است: شکوفايي جامعه در ابعاد مختلف اقتصادي، علمي ،فرهنگي و ... همه در سايه استقرار امنيت امکان پذير است که تحقق بخش عمده اي از اين مهم بر عهده جان برکفان نیروی انتظامی است.

فرماندار با اشاره به اینکه نيروي انتظامي بايد بستر لازم جهت پيشگيري از جرم را ايجاد نمايد افزوده است بايد با آموزشهاي صحيح و به موقع مردم در اين زمينه موفقيت هاي خوبي را به دست آورد.

وی با تأکید به اینکه اخلاق‌مداری، شایسته‌سالاری و مردم‌داری از شاخص‌های برجسته نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرده است: نیروی انتظامی نماد و حافظ ارزش‌های اسلامی و تامین کننده امنیت اجتماعی است.

سیفی تصریح کرده است: مجموعه پرسنل خدوم و زحمتكش نيروي انتظامي با دلاوري ها و ايثار و فداكاري به مقابله با اشرار و قاچاقچيان و بر هم زنندگان امنيت اجتماعي و ... توانسته اند امنيت را در سراسر ايران اسلامي فراهم كنند.

فرماندار در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی موفقیت همگان را از خداوند منان مسئلت نموده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا